Thursday, July 28, 2011

deklamasi , haha !

morning readers . . . . .
okay , let's talk about it . .

dulu . . .
kalau aku ada masalah kau yang aku cari . . .
kalau aku keliru kau yang aku dapatkan . .
kalau aku tidak faham kau yang aku minta pertolongan . .
dulu . . .
aku sering begitu . . 
kau nasihatkan . . .
aku sering begini . . 
kau nasihatkan . .
kau begitu . . 
aku nasihatkan . .
kau begini . .
aku nasihatkan . .

dulu . .
kau dengan aku tak seiringan . .
kau dengan aku tak sefahaman . . .
kau dengan aku tiada persamaan . . .
kau dengan aku tidak balance . .

namun . .
sekarang . . .
kau dan aku semakin hampir . .
kau dan aku semakin menghampiri turning point :P
kau dan aku ada balance equation . .
kau dan aku sudah soea . .
kau dan aku sudah ada fungsi trigonometri yang sepadan . .

sekarang . . .
charge electron kau melebihi aku . . .
membenarkan aku menjadi negative terminal . .
kau dan aku berkongsi voltan yang sama . .
aset semasa kau aset semasa aku jugak . .
namun aku gembira . .
kerana wavelength kau masih sama seperti aku . .

dulu. . . 
kau sering memarahi aku . .
  sekarang aku mula berubah . .
kerana aku inginkan momentum yang sama dengan kau . .


***** to be continued :D . (cari idea lagi)

No comments:

Post a Comment