Friday, July 8, 2011

July :]

it already july .

bulan nie masa memang . . .

urghh , ta yah ckp la , sndiri paham .
stiap sabtu ade je programnye -.-

tension tu ade gak tapi buang jaoh jaoh .

that for your own good , natrah :D

ok , think positive .

cegu cegu yang tersayang , thanks cegu .

saye terima seadanya hakikat hari sabtu tak leh tengok Hindustan :(
 
huaaaaaaaaaa . . sabar sabar .

cegu liza bagi buku addmath . 

"nah buat nie , sye taw klau saye tak suruh awk tak buat kan " .

hehe . . thanks cegu sbb memahami .

tapi next time saye cube jugak buat revision klau cegu ta sruh pon :)

ammar afiq jangan jeles ye , hehe .

hee , ok . sekarang aku da menjinak jinak kan diri dgn soalan2 fizik .
ok lar jugak . mmpu lar jugak jwab , hoho

coz englishnye tak power mcm cegu sam , hehe :)

and sekarang , aku try ingati fakta2 sejarah , huhu .

and prinsipku sekarang , 
          buat baik berpada-pada , buat jahat jangan sekali .
          kalau terbuat jahat sory la ye , hehe .

and ,
         utamakan kepentingan sebelum segala kemahuan yang sekeliling nie :)
         vivaz and baby-G <3

and , 
         make ur mom smile when see your excellent result .

aku tiru ayat ama ,

"ape yang aku boleh tolong aku tolong "

ok , aku tolong korang . tapi sory lar kalau korang ta paham aku explain mcm mane . coz aku mmg xreti nak explain :)

ama said again ,

"memafkan orang lain boleh membuatkan hati kita tenang "

ok ama , aku da maafkan orang lain .

tapi orang lain tak maafkan aku , hati aku still tak tenang :(

ok larh . try to away from keyboard .
maafkan saye kalau saye salah sebab saye perlukan kemaafan itu
utk belajar dgn lbih baik :)






No comments:

Post a Comment