Wednesday, December 12, 2012

empty .


assalamualaikum ;)

-dariMu aku datang, dan kepadaMu aku kembali , Ya Allah-

mengingati mati kerna mati itu sudah pasti .

Ya Allah , aku bersyukur dengan apa yang aku dapat .
alhamdulillah , alhamdulillah , alhamdulillah ya Allah .
berkat doa mak yang tak putus2 dan dengan redha Allah.

ya , setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya.
cuma tunggu cepat atau lambat je.
alhamdulillah , dengan apa yang aku dapat nie aku tahu Allah sedang menguji aku
untuk semakin mendekatkan diri denganNya.

ya , aku sedang berusaha .
berusaha menjadi hamba yang setia pada yang Maha Berkuasa.
berusaha menjadi kawan yang lebih memahami .
berusaha menjadi anak yang solehah dan menggembirakan family .
berusaha untuk menjadi yang lebih baik dari sebelumnya.

semester satu dah lepas.
past is past and never come back.

semester dua , aku harus lebih fokus.
lebih serius.
lebih bersemangat.
lebih kuat sbb rase mcm ramai yang nak patahkan semangat aku.
lebih teliti.
fikir course ape nak amik nanti.
sebab aku tak tahu ape yang aku tahu .
that's the problem for me -.-

and untuk orang2 tertentu..
aku bukan nak berdendam.
tapi bila terlau menjaga hati orang lain
tapi hati sendiri hancur berkecai
so aku rasa dah tiba masanya aku jadi kejam.
even aku tahu aku tak mampu buat macam tu.
maybe kalau kau mintak maaf , aku boleh lupakan.
tak perlu la aku nak menahan rasa sakit hati je.


lastly , aku sayang orang2 sekeliling aku .
even , aku tak penting dalam hidup diorang .
so aku akn cuba buat diorang orang yang tak penting jugak untuk aku.

* bila aku sedih , hanya Allah yang dapat membantu . dan abah yang dalam ingatan . how great is he still here . but Allah loves him more . and i accept it . 



No comments:

Post a Comment