Monday, October 1, 2012

konflik ? ? ?

assalamualaikum ;)
hello hello ^^

firstly , memandangkan arini 1 oktober ,
happy birthday my only youngest sister ! ;D
may god bless you and gud luck in ur nearer exam .
i know u're better than me ^^ .

okeh , berkaitan title .
kebelakangan nie , aku merasakan mengalami beberapa konflik .
rasa sendiri ? 
yes , perasaan ku mengatakan aku mengalami konflik tersebut .
*cewah , bm nak power je . haha

okeh , sejak time nak exam spm last year , 
time exam jer aku akan tension .
aku akan pikir macam2 .
aku akan stress .
aku akan merasakan diri ini ZERO -.-

perasaan tuh aku rasa lagi time first time exam ups kmpk .
luaran orang akan tengok aku biasa 
tapi dalam hati sape tahu akan memendam tekanan -.-
aku cuba study serajin yang mungkin .
tapi siapa yang tengok cara aku , 
betapa tidak aku berusaha bersungguhnya untuk ujian tersebut -.-

anddd , sekarang aku merasakan yang sama lagi untuk final sem 1 nie -.-
aku stress .
aku blur .
aku konfius .
aku risau .
aku takut .
aku rasa ZERO .
aku rasa nak nangis .
aku rasa betapa LOL nye aku .
aku tak ada mood belajar .
aku tak ada keseriusan belajar .
aku tak ada suma yang berkenaan ! -.-

kenapa harus aku alami konflik2 ini time nak exam ?
adakah Allah sedang mengujiku ?
sesungguhnya aku hanya insan yang sangat lemah .
moga Allah akan permudahkan segala urusanku ini
dalam usaha untuk mencari ilmuNya .



*sesungguhnya aku insanmu yang lemah , Ya Allah ;'(

No comments:

Post a Comment