Sunday, December 11, 2011

request :D

assalamualaikum :)

nie request sorang kawan best :D
muhd adam bin muhd rashdi
err , betoi ker name nie ?
kalau salah sorry lar bro , hehe .
itu jer yang aku taw:)
okay , adam request untuk tulis pasl dye kat blog nie
*lagipun aku yang mintak cadangan , hehe

acely , aku ngan adam nieh satu sekolah ,
satu primary school .
nama pun dak kg gajah an , komfirm2 lar sekolah kt SKDS tuh:)
time primary school nie aku tak rapat ngan dye
paham2 jela ,aku kan dak baik , haha
tak rapat ngan dak2 laki nie .
lagipun time tuh kecik molek lagi *skrang da bsar ke?
so blurr tuh memang semestinya lar:)

and last year aku pindah tok lela:)
and we meet again , and a persahabatan terjalin
alahai ayat poyo giler , haha
adam nieh geng ngan dak kelas aku ,
lagipun dyorang kan satu kelas RK:)
memang la an , haha
bagi pemerhatian aku , wah2 haha
macam ape aje .
okay2 , nie pendapat aku jer
adam nieh baik , muke pun boleh tahan:)
*jangan kembang sudah , hehe
and dye nieh tak memilih kawan .
oh yeah , itu aku boleh nampak , hehe
adam nieh sempoi je , aku rase .
tak nampak kelam kelibut ke ape , haha
gaye dye pun ok jer
tak selekeh memandangkan dye prefect , haha

btw , aku suke kawan ngan dye dengan perangai sempoi dye tuh
walaupun aku tak rapat sgt ngn dye :P

okay larh , itu jer yang aku tahu pasal dye
gud luck in ur life friend:)




No comments:

Post a Comment