Saturday, June 18, 2011

strict ?

strict ? strict sangat ke aku ?
aku just nak mempertahankan hak aku . .
dont want to be oppressed again.
coz people always look down at me .
coz people always think that i cant do that .
do you think what will happen when i can do it ?
if i want , i can do it more than you larh .
urghh , semak kepala otak je pikir sal orang2 yg macam nieh .

garang ke aku ?
when i'm a bit serious , comfirm dyorang cepat cepat mintak maaf .
when aku pura-pura marah , korang cepat cepat mintak maaf .
adoiiiiiii , muke aku nieh garang ke ?
muke baek nieh ditakotnye ? haha
well , i always pretend to be serious :P

heartless ke aku ?
heartless ke aku bile aku ignore pasal org len ?
heartless ke aku bile aku tak maafkan org len ?
heartless ke aku bile aku tak layan org len ?
heartless ke aku bile aku tak pikir feeling orang len ?
heartless ke aku ? ? ? 
urgghh . . sume tuh sbb sape ?
sbb korang jugak .
korang yang ignore pasal aku .
korang yang tak maafkan aku .
korang yang wt xtaw kewujudan aku .
korang yang tak fikir perasaan aku .
ingat aku senang senang nak marah marah kejam segala bagai kt kome?
urghh . . stress !

ha , ngan study sume bagai .
urgghh , senang citer , benda benda nie sume menyemakkan kepala otak aku .


focus on trial . . . .

No comments:

Post a Comment