Friday, May 20, 2011

kau .

" aku cinta kau " .
ungkapan itu mungkin sesuatu yang tak pasti . .
tapi aku harap aku akan ungkapkannya kepada kau suatu hari nanti . .
dan aku terus mencuba . .
cuba dan terus mencuba . .
untuk mencintai kau . .
dan aku telah berusaha . .
berusaha mengenali kau . .
berusaha mendalami kau . .
namun , kau seperti tidak mahu dicintai oleh aku . .
kau tidak memberi peluang untukku . .
untukku mengenalimu dan mencintaimu . .
saat aku mendekatimu . .
seperti ada yang tidak mengizinkan . .
cuma sementara saja aku boleh mendekatimu . .
mungkin setengah jam . .
mungkin sejam . .
dan mungkin sampai saja jam kedua kau menjauh . .
namun itu tidak cukup !
aku mahu lebih dari itu . .
keterlaluankah aku ?
tolonglah fahami aku . .
beri peluang itu untukku . .
mengapa ?
mengapa kau tidak memberi aku peluang mendekatimu . .
seperti orang lain mendekatimu ? . .
apakah peluang itu memang tiada untukku ?
tapi . . apapun jua . .
aku perlukan kau . .
aku perlukan kau . .
untuk semua yang aku lalui bersama kau . .
sejak Januari 2010 . .
tidak mungkin aku tinggalkan kau begitu sahaja . .
bantulah aku . .
beri aku peluang itu . .
mungkin peluang kedua sebelum peluang terakhir kalinya . .
untuk aku mendekati . . mengenali . .
dan mencintai kau . .
kau tahu . .
aku insan yang mudah putus asa . .
yang mudah menyerah kalah . .
oleh itu . . berilah aku kesempatan itu . .
untuk aku terus berjuang seperti rakan-rakanku . .
kau . .

(yang circle tuh)

aku harap aku tidak akan jadi seperti danbo ini . .


kerana aku ingin menjadi seperti danbo ini . . :)



* danbodanbo <3

1 comment:

  1. hahhaa..kau cinta ku wahai spm..yg penting usha lebih sbb mse xlme..juz sampai 1 ari rse bersalah sgt sbb xusha lebih skrg..hu3..jgn jd cm k.long..(phmkan)

    ReplyDelete